hier ontmoet u enkele mensen die tamigo dagelijks gebruiken.

ontdek hieronder waarom ze voor tamigo gekozen hebben.

lees wat klanten over tamigo zeggen

Door tamigo hebben zowel het management als de medewerkers een duidelijk overzicht over de roosters en salarissen, zoals op geen andere manier mogelijk was.

Het exclusieve likeurmerk – Lakrids by Johan Bülow – stapte in 2012 over naar tamigo’s workforce managementoplossing. De handgeschreven roosters werden snel geüpgraded naar automatische roosters in combinatie met tamigo’s tijdsregistratiesysteem, tamigo Touch.

wanneer u veel jonge medewerkers in dienst hebt, is het een groot pluspunt dat de communicatie over het rooster en de wisseling van diensten verloopt via de gebruiksvriendelijke app van tamigo. Vóór tamigo stuurden we altijd emails, maar hier kregen we bijna nooit reacties op.

tamigo bespaart niet alleen veel tijd op wat voorheen handmatige en tijdrovende taken waren, maar het heeft ook een sterk positief effect gehad op de communicatie van medewerkers.

Vóór tamigo stuurden wij altijd mails naar medewerkers, maar hier werd bijna nooit op gereageerd.

Elke Retail Manager weet hoe moeilijk het is om in een Excel-sheet een compleet overzicht te hebben van de loonkosten, productiviteit en omzet. Daarom was het voor Triumph Benelux een simpele keus om tamigo te implementeren. Dit hielp om het bedrijf te optimaliseren door hun informatie op één plek te samen te voegen.

Onze Triumph collega’s in Denemarken werkten al met veel tevredenheid met tamigo . Daarom was het een logische stap om tamigo ook te implementeren voor Triumph Benelux.

Met slechts een paar klikken geeft tamigo Triumph Benelux inzicht in verschillende KPIs, zoals budgetten, productiviteit, loonpercentages, omzet en loonkosten. Doordat tamigo consistent up-to-date data weergeeft maakt het Triumph makkelijker om de prestaties van de winkels te benchmarken.

Als verantwoordelijke voor de payroll bespaar ik veel tijd met tamigo. Ik kan nu makkelijk alle benodigde onderdelen voor de maandelijkse salarissen vanuit tamigo exporteren naar ons payroll systeem.

Het is niet ongebruikelijk voor een Retail keten om verschillende Workforce Managementoplossingen, van verschillende leveranciers, te implementeren op verschillende locaties.

Bolia, met winkels in veel Europese landen, onderzocht zorgvuldig de complete markt voordat ze een Workforce Managementoplossing kozen: “We kozen tamigo, omdat het in veel landen aanwezig is en het makkelijk te gebruiken is.” Zegt Anette Sørensen, International HR Manager

tamigo levert een kostbaar overzicht van de loonkosten en een correct payroll proces voor alle winkels.

Met veel parttimers is er een grote kans dat de roosters vaak veranderen, maar volgens Anette Sørensen zorgt tamigo ervoor dat deze veranderingen supermakkelijk te managen zijn met minimale administratieve handelingen.

Ongeacht het land of de cultuur, onze eerste indruk – dat ttamigo een gebruiksvriendelijke planningtool is voor al onze medewerkers – is bevestigd.

Vanaf 2006 helpt tamigo Sticks’n’Sushi om de dagelijkse werkzaamheden te verbeteren.

tamigo’s rooster is ongelofelijk makkelijk in gebruik voor al onze individuele planners. Omdat de roosters steeds vernieuwd worden met gebruiksvriendelijke functies, wordt het eigenlijk steeds makkelijker in het gebruik. Zegt Operations Manager, Tommy Hvid

Tommy Hvid zegt zelf over de tamigo app dat het “geniaal” is. De app geeft, zowel de planner als de medewerker, op elke moment toegang tot belangrijke functies en informatie. Planners kunnen beschikbare diensten via de app aanbieden, terwijl medewerkers onderling diensten kunnen ruilen en vrij kunnen vragen.

“Een ander groot voordeel is dat iedereen toegang heeft tot onze tamigo voorpagina, zowel op de desktopversie als via de app, waar ze foto’s en beschrijvingen kunnen zien van onze interne campagnes en berichtgeving.” Zegt Tommy Hvid. Als Operations Managers is Tommy Hvid er zeker van dat tamigo’s financiële overzichten een directe invloed hebben op de omzet van Sticks’n’Sushi. Wanneer de budgetten ingeladen worden in tamigo, kunnen zowel het management als de individuele planner meteen zien of het geplande rooster valt binnen de financiële kaders die gesteld zijn.

Het is ontzettend belangrijk dat we weten wat de kosten van een rooster zijn terwijl we deze aan het maken zijn. tamigo geeft zeer precies voor al onze restaurants de loonkosten afgezet tegen de omzet weer. Deze flexibiliteit en transparantie is voor elke restaurantketen een “must”.

tamigo creëert een overzicht waardoor u altijd up-to-date bent. Dat is waarom tamigo een onmisbare tool is.

Sinds 2014 helpt tamigo bij het optimaliseren van het personeelsmanagement bij Danhostel, Denemarken. Voordat ze tamigo gebruikte registreerde Danhostels medewerkers hun gewerkte uren met pen en papier

Assistent-manager Nicolai Stubtoft verteld: “het was een complete chaos, medewerkers registreerde hun uren op pen en papier. Vervolgens moest ik deze één voor één controleren, als de papiertjes überhaupt al werden ingeleverd."

Net als bij andere hotels en hostels is er bij Danhostel een seizoensgebonden fluctuatie in personeel. Tijdens de zomermaanden neemt het aantal jonge werknemers significant toe. Al betekent dit elk seizoen veel nieuwe gezichten, het duurt voor Nicolai niet lang om nieuwe werknemers tamigo te laten begrijpen. Na een korte introductie kunnen werknemers onderling diensten wisselen, zonder dat het management hiertussen moet komen.

Uiteindelijk is het goedkeuren het enige wat we hoeven te doen. De werknemers zijn er onderling al uitgekomen, dat is gewoon briljant.

Winkeliers hebben geen tijd om lange gebruiksaanwijzingen te lezen. Dat is een voordeel van tamigo, nieuwe winkeliers kunnen na een training van een paar uur met tamigo overweg.

Het toegankelijke online rooster en het overzicht van de loonkostenpercentages zijn slechts voorbeelden van redenen waarom de supermarktketen REMA 1000 koos voor tamigo in 2008.

"Andere ketens hebben andere financiële- en planningssystemen. Om deze goed te kunnen gebruiken zijn lange cursussen en constante updates nodig, voordat het systeem extra waarde creëert voor winkeliers. Wij kozen voor een andere koers en dat heeft zich uitbetaald.” Zei HR Manager Svend Halse Petersen.

tamigo heeft niet alleen een positief effect gehad op de franchisenemers van Rema 1000. Ook op het hoofdkantoor helpt tamigo met het verminderen van tijdrovende administratieve taken en het zorgt voor een goed inzicht in het bedrijf voor de succesvolle supermarktketen.
neem vandaag nog contact op met tamigo

Laat ons uw werk makkelijker maken. Laat een bericht achter.

 

Bedrijfsnaam*
Naam*
Telefoonnummer*
E-mail*
Bericht