Skip to content

Neem contact met ons op.
Wij helpen je graag.

+31 (0)85 303 86 89         supportnl@tamigo.nl

Onze gespecialiseerde supporters staan voor je klaar tussen 09:00 en 18:00 uur, van maandag tot vrijdag. Wij garanderen een antwoord op elk verzoek binnen 24 uur.

 

Hulp nodig buiten deze uren om? Als klant bij tamigo is het helpcentrum altijd beschikbaar.

Wij maken het leven gemakkelijker

Support

We willen je een thuisgevoel bezorgen. Daarom bieden we ondersteuning in jouw eigen taal om je op de best mogelijke manier te helpen.

Screenshot of tamigo's remote software support with the help wizard guiding users on the schedule section of their efficient workforce management tool. The wizard provides step-by-step instructions to create a rota and add shifts for employees.

Training en workshops

tamigo We willen je een thuisgevoel bezorgen. Daarom bieden we ondersteuning in jouw eigen taal om je op de best mogelijke manier te helpen.

jurrien

Virtuele gids

Onze gratis viruele gids leert je door de basisprincipes in tamigo en laat je precies zien hoe je onze oplossing gebruikt. Leer hoe je medewerkers toevoegt, de voorpagina bewerkt, ploegendiensten beheert en meer.

stan

Vragen en antwoorden (FAQ)

Hoe werkt de gratis proefperiode?

Meld je nu aan voor de gratis proefperiode van 30 dagen en je ontvangt een e-mail met inloggegevens. Je hebt dan volledige toegang tot alle functies in tamigo, inclusief de in- en uitklok functie en 100% support.

Wat gebeurt er na de proefperiode?

Je krijgt 30 dagen om tamigo gratis te proberen! Als je besluit door te gaan met tamigo, worden alle gegevens uit jouw testaccount bewaard. Zo niet, dan worden deze verwijderd.

Welke prijzen hanteren we?

De prijs bestaat uit de prijs per pakket, per afdeling/per maand (plus eventuele extra’s). Er zijn geen opstartkosten. Workshops, aangepaste handleidingen, virtuele gids, video's en projectmanagement hebben een extra prijs. Zie onze prijzen voor meer info.

Voldoet tamigo aan GDPR?

Dat doen we zeker! Bekijk onze Trust Centre voor meer informatie.

Moet ik ergens software installeren?

Nee – je hebt alleen toegang nodig tot een computer, tablet of smartphone met internettoegang.

Regelt tamigo de koppelingen?

Ongeacht de locatie of noodzaak om gegevens te importeren of te exporteren, we kunnen met bijna alles een koppeling realiseren! Bekijk onze Koppelingen voor meer informatie.

Welke browsers kan ik gebruiken?

Je kunt tamigo gebruiken via elke internetbrowser (we raden Google Chrome aan), of via onze smartphone-app.

Browser vs. smartphone app?

Beide versies zijn voor iedereen. De browserversie geeft je toegang tot elke functie in tamigo en biedt planners & administrators een totaal overzicht. Met de app voor smartphones kun je dagelijkse taken beheren en kunnen medewerkers hun diensten onderweg bekijken.

In welke talen is tamigo beschikbaar?

Deens, Chinees, Tsjechisch, Nederlands, Engels (UK, US), Ests, Fins, Frans, Duits, Grieks, Hongaars, IJslands, Italiaans, Japans (bèta), Litouws, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Slowaaks, Spaans, Zweeds, Vietnamees.

"Bij tamigo nemen we de tijd om klanten op de best mogelijke manier te helpen. Onbeperkte en gratis ondersteuning zorgt ervoor dat klanten niet aarzelen om ons te bellen. Dit zorgt voor een ontspannen werksfeer waarin ik graag werk."

Jurriën Commereuc

Senior Support Consultant, tamigo

Jurrien from tamigo